شمیم انتظار

این وبلاگ در جهت نشر آثار فرهنگی و مذهبی تلاش می کند و برای رفع برخی از مشکلات دوستان عزیز نابینا و کم بینا ایجاد شده است

شمیم انتظار

این وبلاگ در جهت نشر آثار فرهنگی و مذهبی تلاش می کند و برای رفع برخی از مشکلات دوستان عزیز نابینا و کم بینا ایجاد شده است

کلیپ تصویری شهید سالم

با سلام به خدمت شما دوستان گرامی

فرارسیدن ایام شهادت حضرت علی علیه السلام رو تسلیت عرض می کنم

امروز با یک کلیپ تصویری در کنارتون هستم

 

ادامه مطلب ...

زنجیر عشق :یک داستان کوتاه و بسیار زیبا

یک روز بعد از ظهر وقتی اسمیت داشت از کار برمیگشت خانه، سر راه زن مسنی را دید که ماشینش خراب شده و ترسان توی برف ایستاده بود.
اون زن برای او دست
تکان داد تا متوقف شود.
اسمیت پیاده شد و خودشو معرفی کرد و گفت من اومدم کمکتون کنم.
زن گفت صدها ماشین از جلوی من رد شدند ولی کسی نایستاد، این واقعا لطف شماست .
وقتی که او لاستیک رو عوض کرد و درب
صندوق عقب رو بست و آماده رفتن شد، زن پرسید:” من چقدر باید بپردازم؟”

ادامه در لینک زیر

  ادامه مطلب ...

کارتون های خاطره انگیز : با خانمان

سلااام

دوستان عزیز

این هم قسمت چهارم از کارتون زیبا و خاطره انگیز با خانمان

  ادامه مطلب ...

آموزش اعتماد سازی فایل ها به آنتی ویروس nod 32

با سلام دوباره به شما عزیزان

در ادامه آموزش های مرتبط با آنتی ویروس nod 32 این بار نحوه اعتماد سازی یک فایل رو برای شما عزیزان توضیح می دم

  ادامه مطلب ...

هنر هفتم در قاب صدا : دانلود فیلم مشعل

سلااااام

من که خووووبمم پس شماااا هم همراه من خوب و سرحال باشید که این بار با یک فیلم طنز در خدمت شما هستم

  ادامه مطلب ...

دانلود رادیو فیلم : رنگ خدا

سلام

چطورین  ؟

خوبین ؟

علاقه مندان به رادیوفیلم بیایید که

براتون یه رادیو فیلم اوردم که موضوع این رادیو فیلم درباره یک کودک نابیناست

بدون مقدمه برین دانلود کنید , گوش بدید و لذت ببرید

نام رادیو فیلم : رنگ خدا

موضوع : اجتماعی

نوع فایل : mp3 64 k

حجم فایل : 32.خورده ای

مدت زمان : 71 دقیقه

تهیه و تدوین فایل : سید حسین میرحسینی

برای دانلود

بر روی این لینک

Inter بزنید .

امیدوارم همیشه سربلند و موفق باشید

تا درودی دیگه بدرود .