شمیم انتظار

این وبلاگ در جهت نشر آثار فرهنگی و مذهبی تلاش می کند و برای رفع برخی از مشکلات دوستان عزیز نابینا و کم بینا ایجاد شده است

شمیم انتظار

این وبلاگ در جهت نشر آثار فرهنگی و مذهبی تلاش می کند و برای رفع برخی از مشکلات دوستان عزیز نابینا و کم بینا ایجاد شده است

دانلود ترانه می کشیم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

سلام

امروز که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است توسط امام خمینی (ره) روز جهانی قدس نام گرفته

  

به همین مناسبت و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ترانه می کشیم  که جدیدن منتشر شده رو برای دانلود آماده کردم

نام آهنگ : می کشیم

نوع فایل : mp3 160 k

مدت زمان : 3 دقیقه و 56 ثانیه

خواننده : حامد زمانی

            شعر : محمد مهدی سیار

دانلود با حجم 4.59 مگابایت  

در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان ما را از دعاهای خود محروم نفرمایید .

تا دیداری دیگر بدرود

نظرات 2 + ارسال نظر

همه دوست داشتن هایی که من تا به امروز دیدن فقط یه بازی بچه گانه بود که باعث شد من در اوج دوست داشتن های کودکانه ام آنقدر بزرگ بشم که امروز در جوانی احساس نبودن و پیری می کنم...

بازی ....

اگه قصه ای و رویا
واسه من حقیقتی تو
گم میشی میون ابرا
واسه من نهایتی تو
تو که ساکتی و اما
من همیشه از چشات می خونم
تو من و دوستم نداری
اما من ، پیشت می مونم
فکر رفتنی و بازم
می ری و تنهام میزاری
می دونم تو یار نمی شی
این بوده فقط یه بازی
من دیگه از عشق تو سیرم
برو که می خوام بی تو بمیرم .

سلام به نادم عزیز
از این که نظر گذاشتی متشکرم
شعر قشنگی هم نوشتی تشکر

رها جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 14:35

سلام. دقت کردی همیشه توی فیلمهای ایرانی، قاتلی که قراره قصاص بشه، یا در دفاع از خودش طرفو کشته یا داشته مورد تجاوز قرار میگرفته یا ... و همیشه قاتل آدم خوبیه؟! هیچوقت کسی که به خاطر دزدیدن پول یه بدبختی اونو کشته، کسی که حین زورگیری آدم میکشه، کسی که برای اینکه به یه زن برسه شوهر زنه رو میکشه، کسی که قاتل حرفه ای محسوب میشه، کسی که زندگی دهها خونواده رو به آتیش کشیده، یا یک قاچاقچی مواد مخدر و آدمهای بد، توی فیلمهای ایرانی به اعدام محکوم نمیشن!! به نظرت چرا توی فیلمهای ایرانی حقیقت رو اینطوری وارونه جلوه میدن؟!

سلام درست گفتی !
شاید این به خاطر این باشه که هیچ انسانی از ابتدا قاتل یا زور گیر یا متجاوز به دنیا نیومده
و شرایط زندگی و محیطی که در اون تاثیر گذاشتن از نظر تهیه کننده گان فیلم ها اون ها رو به افرادی مظلوم تبدیل کردند
اما این درست نیست چون هر انسانی قدرت تفکر و انتخاب داره پس سرنوشت رو کسی جز خود فرد رقم نمی زنه
اما این رو هم نمی شه نادیده گرفت که نقش خانواده و اجتماع
همیشه در شکل گیری شخصیت و هویت انسان ها تاثیر گذار بوده
چه بسیار انسان هایی که کمترین امکانات رو داشتن و جزو بهترین ها شدند و چه بسیار که تمامی امکانات رو داشتن و آفتی برای دنیا شدند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد