شمیم انتظار

این وبلاگ در جهت نشر آثار فرهنگی و مذهبی تلاش می کند و برای رفع برخی از مشکلات دوستان عزیز نابینا و کم بینا ایجاد شده است

شمیم انتظار

این وبلاگ در جهت نشر آثار فرهنگی و مذهبی تلاش می کند و برای رفع برخی از مشکلات دوستان عزیز نابینا و کم بینا ایجاد شده است

هنر هفتم در قاب صدا : دانلود فیلم زن سیاه پوش

سلااااااااااااام

دوستان عزیز و شجاع من دوباره اومدم ولی برگشتم

چرا برگشتم !!!!با خودم گفتم که از گذاشتن این پست صرف نظر کنم ,ولی با خودم گفتم که شاید شما دوستار این جور فیلم ها باشید

چه فیلمی ؟؟؟

منظورم فیلم های دلهره آور و ترسناکه

خوب از همه این حرفا که بگذریم

هنر هفتم در قاب صدا تقدیم می کند :

نام فیلم : زن سیاه پوش

موضوع : دلهره آور و ترسناک

تهیه شده برای گروه سنی : از پسر و دختر شجاع گرفته تا پدر و مادر پسر و دختر شجاع

خندیدی عزیزم , لبخند رو که زدی نه ؟؟

فیلم رو که گوش بدی از احوالت جویا خواااااهم شد

بخند بابا چرا اخم کردی ههههههههههههاااااا یووووووو ها هااا

نوع فایل : mp3 96 k

زیر نویس فارسی : بخشهایی که فکر کردم مبهم باشه گذاشتم

مدت زمان : تقریبا 99 دقیقه

حجم فایل : 87مگابایت و یه ذره بیشتر

تهیه فایل صوتی تدوین , میکس و تهیه زیر نویس : سید حسین میرحسینی

حالا دانلود کنید

یه پیشنهاد می کنم , اگه از افرادی هستید  که مدعی نترس بودنید این فیلم رو آخر شب و تنهایی گوش کنید خیلی جذابتر می شه از من

به شما نصیحت

اگه می خواین تو جای شلوغ و پر سر و صدا گوش بدید اصلا گوش ندید بهتره

من هستم پشت سرت کنارت و همراهت دوست عزیزم

فعلا برم تا یک فیلم توپ دیگه

باییییی باااااای

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد