شمیم انتظار

این وبلاگ در جهت نشر آثار فرهنگی و مذهبی تلاش می کند و برای رفع برخی از مشکلات دوستان عزیز نابینا و کم بینا ایجاد شده است

شمیم انتظار

این وبلاگ در جهت نشر آثار فرهنگی و مذهبی تلاش می کند و برای رفع برخی از مشکلات دوستان عزیز نابینا و کم بینا ایجاد شده است

آموزش نصب و فعال سازی آنتی ویروس nod 32

به نام خدا
سلام دوستان ، برای شما یه آموزش آماده کردم
آموزش نحوه نصب و فعال سازی آنتی ویروس
Nod 32

قابل توجه شما   !!با استفاده از این برنامه تا زمانی که سرور
update آنلاین کار می کنه  دیگه لازم نیست برای دریافت سریال
در اینترنت از این سایت به اون سایت برید
افرادی که از آنتی ویروس های دیگه استفاده می کنید و از نحوه عملکرد اون راضی  هستید تا جایی که ممکنه از
anti viruss
خودتون استفاده کنید و از نصب این ویروس یاب و برنامه پرهیز کنید .
و اما کسانی که از این آموزش و برنامه استفاده می کنند
تا جایی که من متوجه شدم سرور
update سایت asandownload
می باشد و بنده هیچ گونه مسوولیتی رو در قبال هرگونه مشکل احتمالی قبول نخواهم کرد .
نکته مهم رو بگم که در حال حاضر خودم از این نرم افزار ویروس یاب و برنامه فعال ساز استفاده می کنم و خیلی راضی هم هستم .
پس انتخاب با شماست که از این آموزش و برنامه استفاده کنید یا نه !!!

دانلود آموزش و برنامه های لازم 20.2 مگابایت

کاربران ویندوز xp برای نصب این کرک به نرم افزار NET Framework 3.5 نیاز دارید.(کاربران ویندوز ویستا و ویندوز ۷
نیازی به نصب این نرم افزار ندارند)

download 254 Mb


در صورت لزوم رمز برای خارج کردن فایل از حالت فشرده
antivirus.ir

منتظر آموزش های بعدی از نرم افزار nod 32 باشید . تا درودی دیگه بدرود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد